09/05/2022 מאת צוות האתר 0

תמונות לחדר השינה – אספנו לכם 3 דגשים שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני שתבחרו את התמונות

חדר השינה, אולי החדר הכי חשוב בבית, זה שאליו בורחים מעול היום, זה שעוטף אותנו ומגן עלינו מתלאות החיים, ולכן בחירת תמונות לחדר השינה אינו עניין שכדאי להקל בו ראש.

תמונה נכונה או תמונות נכונות, יכולות להכניס לחדר השינה שלכם אינטימיות ואווירה שרק תוסיף לתחושה שאתם רוצים. עיצוב חדר השינה לא מסתכם רק בבחירת המיטה והארונות. הרי לא באמת מדובר בחדר זניח שרק ישנים בו. חדר שינה הוא מקום נעים, אסתטי ואינטימי, זה המקום שמבטא אותנו כיחידים וכזוג. הוספת תמונות לחדר השינה, זה בדיוק מה שצריך בכדי לתת את המגע האישי הזה. 

תמונות לחדר השינה - התמונה להמחשה. התמונה שתלויה על הקיר למכירה :)

לפני שבוחרים תמונה לחדר השינה, חשוב להחליט על איזה קיר אתם מתכננים לתלות אותה, כך שתשתלב עם החלל. תמונה גדולה במיקום נכון תעניק לחדר השינה תחושה של חלל מרווח יותר. במיקום שגוי, היא דווקא תעשה את ההיפך. יש למדוד את הקיר שעליו מתכננים לתלות את התמונה ולבחור תמונה בגודל פרופורציונאלי. את מיקום התמונה בוחרים בהתאם לרצון “לראות” אותה. אם תרצו להתבונן בה יותר, עדיף לתלות אותה בקיר מול המיטה או באחד הקירות האחרים שאינם מעל המיטה כלומר, שהתמונה לא תיהיה “מעל הראש”. תמונה מעל המיטה תוסיף הרבה אופי לחדר השינה, אבל יצא לכם להסתכל עליה הרבה פחות מאשר על תמונה שתיתלה למשל, מול המיטה. 

יצירת הרמוניה עם התמונות

חדר השינה שלכם בוודאי לא ריק וכבר בטח ביצעתם כמה מהלכים על מנת לעצב אותו, כמו בחירת הריהוט, סגנון השטיח, הפסלונים והווילונות. לצבעים ולמרקמים שבחרתם לחדר השינה שלכם יש חשיבות רבה בבחירת התמונה, כעת יש  לבחור תמונה שתשתלב עם העיצוב הכללי של החדר בצורה הרמונית ותשלים את המראה הכללי. 

זה לא אומר שאתם חייבים לבחור תמונות לחדר השינה בצבעים הזהים לצבעים השולטים בחדר, אפשר ליצור קונטרסט מעניין ולבחור תמונה שהצבעים השולטים שלה הם דווקא צבעים מנוגדים לצבעים השולטים בחדר.

תמונות לחדר השינה כמקום לביטוי עצמי

חדר השינה הוא המקום האידיאלי להביע את עצמכם. בחרו ציור או תמונה שמשקפים חלק מהאישיות שלכם או מהזוגיות שלכם. בחדר השינה פחות מתאים לתלות תמונות משפחתיות, אלו יעוררו מטען רגשי ברגעים לא מתאימים… לכן, כדאי לתלות תמונות מעולם הטבע והנוף למשל, תמונות שמייצרות תחושה של רוגע ושלווה, או דווקא תמונה בסגנון אבסטרקט – מלא בתשוקה. 

תמונות לחדר שינה פרטי או זוגי?

חדר שינה פרטי: במידה ואינכם חולקים חדר עם בן או בת זוג, תוכלו לעצב את חדר השינה שלכם כפי שאתם חושקים, בלי להתחשב בדעות של בני/בנות הזוג. בחרו תמונות לחדר השינה שמתאימות לאורח החיים שלכם ויעשו לכם טוב, זה יכול להיות ציור אבסטרקט בצבע או שילוב צבעים שישמחו אתכם, תמונה שמשדרת רוגע, או חום ותשוקה . זה יכול להיות כל רגש שאתם רוצים להכניס לחדר השינה שלכם.

תוכלו לתלות גם תמונות אווירה בחדר השינה שלכם, כל סגנון יכול להתאים המפתח הוא לבחור את התמונות שמועררות בכם רגשות חיוביים .

חדר שינה זוגי: זוגיות זה גם לדעת לחלוק ולהתפשר, יש להתחשב ברגשות בן/בת הזוג בבחירת התמונה. הרי בסך הכל מדובר בחדר שבו עליכם להרגיש הכי בטוחים ושיהווה מפלט מהעולם החיצון. לכן כדאי לבחור ביחד תמונות שמתאימות לחדר שינה זוגי. והבונוס הוא החיפוש ביחד אחר תמונות לחדר השינה הורים ששניכם תאהבו, הזדמנות לפעילות משותפת.

לסיכום, בחירת תמונה לחדר שינה, משמעותית יותר בבחינת התחושות המתעוררות מהתבוננות בה, יותר מאשר ההתחשבות באומנות ובחוקי העיצוב.

כמובן שעל מנת ליצור מראה טוב בעין, אחידות ואסתטיקה, יש לבחור תמונה בעלת מוטיבים או צבעים המשתלבים באווירה הכללית של חדר השינה.

בנוסף, ריכזנו לכם מספר שאלות גולשים פופולריות של בנושא בחירת תמונות לחדר השינה

איזה סוג הדפסה של תמונה לחדר שינה הורים כדאי לבחור?

כל זמן שבחרתם לרכוש תמונה מודפסת מחנות לגיטימית, סביר להניח שמדובר היה באיכות הדפסה גבוהה דיה. אפשר כמובן גם לשאול את שירות הלקוחות לגבי האיכות וטיב ההדפסה. הדפסה באיכות טובה תהיה עמידה ל-10 שנים לפחות.

אילו תמונות קיר לחדר שינה הכי מתאימות לחדר קטן?

חדר קטן זה עניין יחסי, ולכן השאלה הזו היא מעט טריקית, כיוון שהתשובה המתבקשת תהיה תמונות קטנות יותר, אבל באמת שבסוף זה החדר שלך, או שלכם, ולכן התמונות שהכי מתאימות לחדר שלכם תהיינה התמונות שאתם אוהבים.

לחצו על הלינק אם אתם כבר מרגישים מוכנים לבחור לעצמכם תמונה לחדר שינה מתוך מבחר התמונות המקוריות שלנו, או באמצעות לחיצה על אייקון החנות שנמצא למעלה, בתפריט העליון